2013年9月8日 星期日

小白咪之家郊遊篇 (move from Yahoo Blog)

Move from Yahoo Blog ~

小白咪之家郊遊篇

2013年7月1日下午4:22公開
 
朱古力兔爸爸小白B見天朗氣清, 於是提議一家出外郊遊.....


嚟到野外見到有好靚嘅草原, 於是決定喺度玩吓...


朱古力兔媽媽小白咪已經懷孕8個半月啦, 個肚都好大個, 爸爸小白B好細心, 小心翼翼咁扶佢上落車...


大家見到咁靚嘅景都呆晒企喺度欣賞一吓..


大妹, 細妹同清仔見到條河流咁清都好開心, 又好奇, 睇吓入面有冇魚仔...


過咗一陣, 小白咪都攰啦, 於是小白B提議休息一吓, 大妹好乖咁幫手準備野餐食物...


而細妹同清仔當然係周圍去探險一下啦, 佢地見到有條橋, 就打算走過去對面睇吓...




細妹,清仔 (大叫) : 喲呵~~~家姐, 你好嗎? 我哋喺對面呀!
大妹 (大叫) : 喂~~準備開餐啦, 快啲返過嚟啦!


正當細妹同清仔準備過返去之際, 細妹無意中發現河入面有啲嘢....


細妹: 清仔, 我發現河入面有隻鞋呀!


清仔: 係喎, 係咪你架?
細妹: 梗係唔係啦, 我冇著鞋嚟呀!
清仔: 等我執上嚟睇吓先...


小白B見清仔喺橋上有所動作, 於是喝止...
小白B: 清仔, 唔好執呀, 好危險架, 會好易跌落河架!


細妹同清仔都好聽話, 好快咁返過去, 急不及待去開餐..清仔: 嘩~~好豐富呀! 我已經好肚餓啦!


========================================================================
後記 :

其實呢個故仔有啲草率, 因為DIY咗呢個場景出嚟之後, 覺得好有新鮮感, 於是急不及待拎晒啲森林仔出嚟玩吓...條橋其實未整好架!


沒有留言:

張貼留言