2013年9月8日 星期日

媽咪送的禮物 (move from Yahoo Blog)

Move from Yahoo Blog ~

媽咪送的禮物

2013年7月23日下午7:44
 
暑假已經開始啦! 又係森林家族減價嘅時候.....
星期日同媽咪去咗千色店巡一巡, 見到做緊85折, 開始揀揀揀~~

由細到大, 都好少會叫媽咪買玩具, 因為深知玩具係奢侈品;到大個咗有工作有收入先開始"投資", 不過都盡量唔會喺媽咪面前買, 因為怕俾佢話我嘥錢...

今次, 竟然令我有啲出奇, 就係當我揸住啲森林產品心大心細買唔買嗰陣, 估唔到媽咪主動叫我買, 仲話要送俾我添!

嗰一刻真係好感動, 亦都好開心原來媽咪竟然支持我玩森林家族(因為媽咪都鍾意)。 排隊俾錢嗰陣, 我都忍唔住問咗媽咪一個問題 : 「你有幾多年冇買過玩具俾我啦?」; 呢個說話, 唔係暗示佢唔買玩具俾我玩, 只係想同佢講:其實我已經長大咗好多, 已經好多年冇玩玩具了....

呢兩盒就係媽咪送嘅森林家族產品啦 :

沒有留言:

張貼留言