2013年9月8日 星期日

森林家族收藏品 (move from Yahoo Blog)

Move from Yahoo Blog ~

森林家族收藏品

2013年3月26日下午8:15



我開始對森林家族著咗迷, 愈嚟愈鍾意, 簡直係愛上咗....

自從男朋友送咗呢3盒俾我之後, 我就中咗毒啦~~



有咗朱古力兔媽媽(名:小白咪), 妹妹(名:細妹) 同BB(名:小丁)之後, 就覺得應該要令佢地一家團聚! (哈哈...好大嘅藉口)

有日專登走去Megabox嘅大眾書局逛逛, 見到朱古力兔細佬(名:清仔), 佢望住我不停呼喚我, 叫我帶佢返屋企, 我當然要拯救佢啦! 哈哈..

就咁佢就跟咗我返嚟啦!


呢兩盒係最近喺千色店買嘅, 因為低過85折, 咁吸引真係忍唔到手....

朱古力兔姐姐(名:大妹)都嚟咗啦!





呢對twins(名:龍仔&鳳女)係換購價買的, 好得意!

下一個目標....就梗係兔爸爸啦!

沒有留言:

張貼留言