2014年7月23日 星期三

又要介紹吓新入嘅玩具啦!

6月中去咗一轉東京旅行, 買咗好多玩具, 直到依家先有時間整理一下, 等我同大家介紹吓啦:

呢3個係壽屋出嘅公仔, 其實我對呢幾個公仔一啲都唔認識, 喺秋葉原嘅Kotobukiya(壽屋)店入面見到佢地, 由於最近真係愛上咗啲手腳關節可以郁嘅公仔, 所以就俾佢地吸引住帶咗返嚟啦!







拆咗其中一個嚟睇, 原來佢地對腳有磁石, 可以磁住企喺塊地台上, 企得好穩陣, 每一個公仔都跟一塊地台。



睇到呢張相好似有啲嚇人, 肢體? 哈哈....其實呢一個係azone公仔嚟, 因為想有一個獨一無二嘅azone公仔, 同時又想平平地玩吓, 所以就散件咁買, 要搵時間幫佢"點精"同剪番個靚髮, 到時再分享俾大家睇啦!


呢個太鼓達人鼓係買俾四葉妹妹嘅"手信"! 之前其實喺香港見過, 但唔捨得買, 去到東京又俾我見番佢, 既然咁有緣, 於是就....呵呵! 四葉妹妹未知有新玩具玩架!


去到日本當然要掃一下森林家族產品啦, 其實呢啲香港都有, 不過撞啱日本百貨公司做特價平啲, 所以就喺嗰邊買啦!


呢個風之谷模型我一直都好鍾意, 事關實在太鍾意呢套動畫啦! 之前一直都冇買, 因為要自己上色, 怕handle唔到, 但估唔到今次喺日本見到, 就雄心壯志帶咗返嚟, 唔知幾時先的起心肝砌呢? 哈哈...


呢盒鬆弛熊re-ment係去完日本返嚟喺香港買, 本來想喺日本買re-ment, 但原來嗰邊反而冇香港咁平, 所以返嚟就買番。



呢3盒1/12系列都喺秋葉原買, 其中左手邊嘅係新出, 希望有機會整到場景可以用啦。


去到日本, 心血來潮想買日文漫畫, 雖然唔識睇, 但希望擁有全日文嘅書, 所以揀咗我嘅至愛--風之谷, 四葉妹妹。


下面呢幾個都係喺日本扭嘅扭蛋 :






























跟住落嚟嘅玩具都係之前喺香港買嘅不過一直都無post出嚟 :












好鍾意呢間大屋, 係喺復活節時喺玩具反斗城買, 因為鍾意有停車場, 但到依家都未拆出嚟玩...收藏 ing...


由於時間關係, 所以今次一次過post晒所有近期入嘅玩具出嚟, 好希望遲啲可以逐一影多啲相同埋砌到場景呀!


沒有留言:

張貼留言