2014年7月31日 星期四

"秋葉姐姐"粉墨登場! (Azone公仔)

之前提到喺日本買嘅Azone公仔肢體, 終於都合併兼點睛啦!  我幫佢改咗個名做"秋葉", 原因係佢喺秋葉原買, 再加上同四葉妹妹一樣可以有個"葉"字, 嘻嘻...

買嗰陣, 我揀咗個啡金色頭髮嘅頭, 因為我鍾意呢隻色嘅頭髮....佢把頭髮真係好...長....架!


開始點睛前, 我將啲眼影咗印, 再比較一下大眼同細眼嘅分別, 大家覺得邊對眼靚啲呢?


登登登登~~點睛完成! 除咗藍色眼, 其實仲有其他色, 所以我冇用膠水貼實, 只用咗水臨時貼, 咁下次我就可以換其他眼再玩啦!


呢套和服係有一日行12蚊店時買, 買嗰陣都未砌好秋葉架, 不過覺得套和服好靚, 所以就買咗先啦, 結果......


原來套和服勁啱秋葉呀!  完全好似度身訂做咁, 所以秋葉都著得好開心呀!


秋葉: 我係咪好有日本妹feel呢?? こんにちわ~




做完日本妹, 秋葉當然要做番一個潮人啦! 呢套衫係買秋葉時同時買, 當時都唔識分啲衫嘅size, 好彩啲店員好好人, 見我揀錯size都有話我知, 如果唔係相信買錯啲衫仔囉...

衫﹑裙﹑鞋都係散買, 係我自己襯架, 我最鍾意就係對boot.



呢兩張櫈都係12蚊店嘅產品, 買嗰陣純粹貪得意, 估唔到個size咁fit秋葉.


大家睇吓秋葉幾歎.....呵呵.. (杯啤酒係扭蛋, size大咗少少)



後記: 遲啲會幫秋葉修吓啲頭髮



沒有留言:

張貼留言