2014年8月29日 星期五

開學啦!

參加咗鴨作人Jaycee和大佬貓Jay發起嘅"開學啦"場景活動, 一於努力整整砌砌, 將之前整好嘅場景框框變做課室, 先俾大家睇吓開學嘅情況先啦 :

開學前一日, 課室乾乾淨淨等一班小朋友嚟返學, 究竟呢一間係咩學校呢??



開估啦.....原來呢間係國際學校小學部。放咗一個悠長暑假, 大家返到學校一見面就急不及待分享一吓暑假嘅喜與樂.....



四葉妹妹仲帶埋茱拉魯敏一齊返學..


老師嚟啦! 大家都乖乖地坐定定準備上堂



大家第一日返學都精神奕奕, 好開心..

 







睇真啲.....原來已經有小朋友開始恰眼瞓啦, 相信一定係暑假每日都瞓到好晏, 一時間唔慣早起床啦! 四葉妹妹驚呢位同學仔恰眼瞓俾老師發現, 所以即刻拍醒佢!


製作花絮 :

之前都有提過為開學前準備, 做咗啲書仔 :









裝修課室 :






製作書包仔 :




後記 : 
今次都算係第一次自己一手一腳整場景, 除咗書枱櫈係模型之外, 其他都係DIY, 由於唔係太多時間, 所以手作仔唔係好多。我呢個場景相信一定唔夠其他blog友仔做得咁靚, 不過志在參與, 亦都好enjoy整個製作過程。

大家可以喺以下途徑參觀到其他blog友仔嘅作品架 :

https://www.facebook.com/events/351981978260311/?ref_dashboard_filter=upcoming



沒有留言:

張貼留言